October 5, 2012

Fridge magnet/ Магнитче за хладилник

Здравейте момичета!
Не знам за вас, но аз почти никога не мога да си харесам магнитче за хладилник от тези, които продават по магазините. Затова си казах, защо аз да не си направя такова, което да е точно по вкуса ми?! :)) Моят вкус е много добре изразен в този малък магнит с размери 7,5 на 10 см. Обичам меките пастелни тонове, контрастите и нежните елементи в стил shabby chic...
Това е и темата на предизвикателството ми към вас при Картичкофуриите.
Ето и вдъхновение от мен:






За да участвате в предизвикателството просто трябва да си направите магнит за хладилник по ваш вкус.
Ограничения в стила, цветовете, размерите и елементите няма.
Магнитчето, което най-много ми хареса ще получи награда - две блокчета дизайнерски хартии на Dovecraft - Back to Basics и Back to Basics II, всяко с по 72 листа хартийки в красиви пастелни тонове.



Ако се чудите от къде можете да си набавите магнитна лента за съжаление не мога да ви бъда много полезна. Мъжът ми ми даде такава от техния офис. Тя е на ролка, така че се надявам някъде да продават на метър (малко смешно звучи:)). Ето как изглежда гърбът на моя магнит за хладилник:

Не е много прецизен, но все пак той няма да се вижда.
За да придам малко обем на самото магнитче насложих едно върху друго парчета от непотребни картони под магнитната лента. Преди този обем магнитът стоеше некрасиво върху хладилника, като залепена бележка. :))
И за край реших да ви покажа магнитчето в "естествената му среда" - сред други магнити на хладилника. :)) Тук обаче съм махнала дребните магнитчета в пъстри цветове (които са доста). Дървените къщи вдясно от моето магнитче са от любимия ми Европейски град - Амстердам.



Приятно творене и да, надявам се някои да откликне на моето предизвикателство! :))
С нетърпение очаквам да видя вашите уникални магнитчета!
Ще покажа магнитчето и в Хоби предизвикателство №23 "Ембос и/или дистрес"
Поздрави,
Диана

5 comments:

  1. Страхотно магнитче си направила! Ще откликна със сигурност! От 5 месеца имам едно празно акрилно блокче с магнит отзад, което чака да бъде направено красиво...дойде му времето:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти, Тони! Много ще се радвам да видя творението ти! :)

      Delete
  2. Страхотно вдъхновяващо магнитче си наравила! И останалите магнитчета на хладилника ти чудесно се допълват с него.
    Красиво е..и нежно и в чудесни цветове!
    Благодаря ти за участието в Хоби предизвикателство №23 "Ембос и/или дистрес", зададено от Вили!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Много благодаря за милите думи! :)

      Delete
  3. Диана,я очень рада,что мой магнит тебе понравился! Я получила твои подарки,спасибо тебе большое!

    ReplyDelete